piątek, 28 września 2012

Skąd tytuł... ku wyjasnieniu

no tak mi się podoba, gdy brat mojego Konkubenta (uwielbiam to słowo ) ciągle powtarza, ze szuka panny z posagiem. No to ja tłumaczę mojemu, że On to już taką znalazł tylko, że z posagiem życiowym na który składa się rozwód, dziecko , pies, chomik i kredyt hehehe. Ale ogólnie to mam wiele zalet a nawet powiedziałabym, że poza posagiem to ja wad żadnych nie mam więc trafił mu się ideał a o tym to chyba każdy facet marzy. Jak ja mu zazdroszczę :)

19 komentarzy:

  1. Z checia bede odwiedzac :)
    Asica

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły masz więc posag :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkubenta jak to smiesznie brzmi :PPP

    Wady? O jakich wadah my mowimy, bo ja zadnych nie zauwazylam

    Posag pierwsza klasa, wiec niech sie konkubent cieszy, nie wiem czy znalazlby druga taka jak Ty :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak "konkubent" to śmieszne słowo. A posag niezły. Będe wpadać w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. posag jak ta lala hehe niech się teraz cieszy jaki ma skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ci powiem że masz posag taki na czasie... (jak słyszę od znajomych :P)

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidze slowa konkubent, a też takowego posiadam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mi się tu podoba więc będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Etam jaki posąg... rozwody są teraz ponoć w modzie i są bardzo popularne :P:P Będę do Ciebie zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaje do linków zatem;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. eee tam Twój posag...najważniejsze jaka z Ciebie piękna, mądra kobieta!! Buziaki :* Wpisz

    OdpowiedzUsuń
  12. No wstęp zachęcający....będę stałą bywalczynią ;))i do linków cię dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posag wspaniały, więc się chłop powinien cieszyć :)
    Dodaję do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja rowniez dodaje do linkow i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i masę kobiet na która może liczyć :****

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja z chęcią wpadnę czasem w odwiedzinki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. To jakąś kafke poproszę bez kofeiny i się rozsiadam!

    OdpowiedzUsuń
  18. każdy wnosi jakiś posag tudzież bagaż ^^

    OdpowiedzUsuń