piątek, 26 lipca 2013

se wymysliłam

Upały, czwarte piętro, 30 metrów kwadratowych, no to włączyłam wyszukiwanie noclegów nad morzem i  piii piii pii pii powariowali z cenami. Szukałam w małych, mało wybieranych nadmorskich miejscowościach  bo nie lubię tłumów i lansów. I nie ma nic, kompletnie NIC a jeśli jest coś, to cena za dwa dni, za naszą czwóreczkę wynosi ... UWAGA... nie pomyliłam się , najniższa jaką znalazłam 3200 zł !!!! Sam nocleg, w normalnym pokoju.  Czyli za tydzień zapłaciłabym ponad 10 tyś co równa się wakacjom na Bora Bora. A więc mój bilans przedstawiam Chłopu i lecimy na Bora Bora a co :)

13 komentarzy:

  1. I maja turystow?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moge ci podeslac namiary na fajne domki w Dzwizynie. Sprawdzone, bylismy tam w maju. Ceny tez ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale teraz ??? u nas jest 35 stopni w cieniu, wszyscy "walą" nad morze i dlatego tak windują ceny :) ale przysslij, zadzwonię

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez moge polecic, ale nie wiem czy teraz cus bedzie :

    http://www.sztormowa.pl/cennik.php

    Moze lepiej na Bora Bora ? ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki serdeczne, daliśmy sobie teraz spokój ale adresy jak najbardziej przydadzą się bo lepiej się jedzie w polecone :)

      Usuń
  5. w stuttgarcie tez fajnie jest jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha! Ty chociaż masz Maltę niedaleko, a ja tutaj same pola;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy całym szacunku dla Ciebie, 3200 to nawet w tzw. "sezonie najwyższym" w super SPA w Kołobrzegu za nocleg dla 4 osób nie zapłacisz. Choć faktem jest niebotycznie zawyżanie cen w sezonie, dlatego, my we wrześniu jeździmy na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domi, zachodniopomorskie na zlot regat się szykuje, również cenowo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja słyszałam, że wakacje nad polskim morzem są droższe niż za granicą, ale tego się nie spodziewałam. Jak dobrze, że ja mieszkam nad tym morzem i nie muszę tyle płacić. ;)

    Pozdrawiam
    http://odgryz-sobie-stope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń