piątek, 17 maja 2013

kąśliwa baba

Od tygodnia Calineczka robiła pobudkę o 4 rano, Chłop jakby przeczuwał i zaplanował rozprawy w całej Polsce tylko nie na miejscu. Calineczka przechodziła samą siebie rycząc nawet na rękach i uwaga trzeba było chodzić a nie tylko trzymać na rękach i siedzieć. I tak od 4 rano krążyłam po domu jak ćma i dnia 5 zadzwoniłam i zrąbałam Chłopa za całe zło świata. Przedwczoraj  pojawiły się dwa małe złośliwe ząbki i jak ręką odjął, Calineczka uspokoiła się. Chłop zdziwiony o co mi chodzi bo dziecko grzecznie spało. A tak, spała wczoraj i to aż do 9, aktorka jedna, za to ja nie mogłam bo już odruch wstawania po tygodniu dostałam.
Zaplanowałam sobie dziś dłuższy sen, Potworzyca nocowała u swojego taty więc warunki sprzyjające.
Śpię sobie słodko a tu nagle coś mnie ukąsiło. Obudzona , znudzona Calineczka dziabnęła mnie swoimi ząbkami bo Chłop w dobrej wierze,ze pośpi ze mną dłużej, wpakował mi ją do łóżka.
Po kim Ona taka złośliwa  bo na pewno nie po matce.
I co Ona teraz robi ??? ooo proszę a ja wypiłam mocną kawę i już nie zasnę i jestem zmuszona wziąć się za cichą robotę czyli prasowanie.


4 komentarze:

  1. Skad ja to Znam , moj troll Nadal budzi sie w nocy co 2 godziny a ja juz uwaga 2 Lata! Cierpliwosci zycze ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zacząć ją trenować :) mam na myśli cierpliowść :)

      Usuń
  2. jakie ona ma długie włosy!:)

    OdpowiedzUsuń